Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2007 10:10 - Пак за изборите на 28, нашата секция и циганите в София
Автор: marty Категория: Политика   
Прочетен: 2500 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 31.10.2007 19:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тези дни прочетох тук доста нескопосани упражнения на тема "Избори".
Не, че аз ще напиша нещо "скопосано". Ще представя още една гледна точка.
Вотът на избирателите в секцията, в която бях, когато се отваряха пликовете, за пореден път затвърди в мен убеждението, че българина е експериментатор.
Българина харесва новото, свежото, закачката, експеримента. Българина е вечният оптимист, мечтател. Българина дава своя кредит на доверие лесно.
Казват това били около 30% от софиянци. Моля, другите 60 % да не се обаждат, щом не си направиха труда да отидат до изборните си секции.
В тази палитра от кандидати да кажеш, че никой не е достоен за гласа ти- извинете ме, но тук за мен прозира мързел да се разходиш до близкото училище.
Интерес за мен представляваха хората, които идват да гласуват. И тъй като изборният ден започна в 6.00часа и завърши в 19.00 часа. И при изборна активност в нашата секция 35%, ми остана време да погледна какво се случва 
с избирателите на възраст 19-29 години. За моя приятна изненада около 90% от тях дойдоха да гласуват. И друго ми направи впечатление. Че многократно повтаряният апел "скрий личната карта на баба си", беше сработил. От всичките гласували в нашата секция около 2% бяха хората над 60 години.
-----------
За циганския вот: В медиите се чу, не помня вече от коя политическа сила, че циганите в София са избрали Бойко Борисов. НЕИСТИНА ! 
Вижте резултатите на ГEРБ във всички софийски секции.
Що се отнася до злонамерените закачки на съблогъри от цялата страна по отношение на изборният резултат в София и циганите, бих искала да кажа, както вече съм писала и друг път. Нашите си софийски цигани от Красна поляна и Факултета - лоши, добри са си наши.
Ако провинцията си прибере талазите цигъни-пришълци, които именно създават голяма част от проблемите в София /за справка МВР/, то мисля ние с нашите си цигани, както сме живяли до сега, така и ще продължим.
----------------
В неделя - балотаж за районен кмет.


Тагове:   Нашата,


Гласувай:
0



1. yuliya2006 - Мар, браво за темата, още повече че ...
31.10.2007 17:04
Мар,браво за темата,още повече че си пряк наблюдател.Няма по-страшно нещо от безразличието,което показват българитеТова за мен значи примирение,робско мислене.Кой е по-добър онзи който е жив и гласува или онзи който си спи и се радва на малко сейр-като учителската стачка.
Дано това е дъното на падението на този народ
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. marty - Hi Yuliya
31.10.2007 19:22
Много ми се иска да си права за "дъното".
Обаче, знаеш ли кое ме притеснява.
Това обедняване и оскотяване на една част от народа ни през последните 17-18 години, ще дърпа към дъното уви целия народ.
Не можем да си внесем българи от вън.
А качествените ежедневно заминават от тук.
Но стига тъга.
Оптимист съм за бъдещето на България !
Поздрави !
цитирай
3. marystaneva - Здравейте, оптимисти!
01.11.2007 01:08
Аз също съм такава. Не разбирам тези, които нямат надежда за бъдещето. А вие я имате и това е чудесно! Аз също я имам.
А за постинга на marty искам да кажа, че е абсолютно точен. Аз бях секретар на СИК в р-н "Връбница", в който живея. Зная какви хора гласуваха и какви бяха резултатите. Затова вярвам, че и на балотажа ще гласуват свестните хора, които искат България да се управлява по един нов, по-добър начин. И искам да споделя с вас още една многократно тиражирана НЕИСТИНА-че ГЕРБ е комунистическа партия. ТОВА НЕ Е ВЯРНО! И хората го разбират много добре - показаха го чрез вота си. Вярвам, че там, където кандидатите на ГЕРБ ще се явяват на балотаж, ще получат подкрепата на всички дясно-мислещи хора, на всички, на които не им е безразлично бъдещето на страната ни. Дано да ставаме все повече!
цитирай
4. lambo - И е Карлово активноста се вдигна над 2 пъти
01.11.2007 18:33
От 26% на Евровота, на 28 октомври тя стигна 53%

Млада жена преди това ми каза:
"И аз досега никога не гласувах.
Но като виждам как масово гласуват Турците, се размислих ...
Ами те така ще ни завладеят. Това е много опасно.
Отсега нататък винаги ще гласувам"
цитирай
5. marty - Mary,
01.11.2007 18:41
то вече единият оптимизъм ни е останал и това, което можем да творим като човеци.
Поздрави.
цитирай
6. marty - Lambo,
01.11.2007 18:44
аз не разбирам как може в смесените райони, българина да си седи край огнището, да си пие ракийката, а рейсовете да докарват гласоподаватели от Турция.
Не оспорвам свободния вот на никой БГ гражданин, щом закона така разпорежда. А останалите 47 % /предполагам българи/, които не са гласували, да се сърдят на себе си първо, а после на управниците ни.
Поздрави !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1116484
Постинги: 206
Коментари: 741
Гласове: 9534
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930