Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2007 10:28 - Не и е името Демокрация-Чума е
Автор: marty Категория: Политика   
Прочетен: 3465 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В този постинг ще се смесят малко политика и секс,
но няма как.
Веднага обяснявам защо.
Имам предвид една група от целокупния ни народ -
тези на възраст 16-17 години- девойки.
Колко от тази представителна извадка според вас правят секс за удоволствие, а не за пари?
И защо е така?
Според мен, защото и онова дете, чиито родители са безработни или зле платени, иска да има дрешки и обувки като оназ мома, на която татко и има добре печелеща фирма.
И как да го постигне най-бързо и лесно?
Чрез  "Чичко паричко", ест.
И какво е това, според вас, ако не духовно и емоционално и морално опостушение. 
Чума за Чувствата, емоциите и душите,
на тези прекрасни и красиви деца.
Съгласна съм с опонентите си -
Всяко правило си има изключения.
Обаче имам и един въпрос:
За "Това" ли вяхме сините байраци преди около 17 години????????????????????????????????????????



Тагове:   демокрация,   чума,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - Не мога да подмина
15.03.2007 11:10
Проблемът съществува, но той е много завързан. Не са виновни "сините байраци". Виновни сме всички до известна степен. Проблемът е на липсата на достатъчно семейно възпитание, в липсата на подходящи примери, липсата на време, изкривяването на ценностите ... Толкова много неща. Не "сините байраци". Не дори и желанието ни да бъде по-добре.
Залагам на изключенията. И сексът с малолетни е подсъден, by the way. А родителската небрежност също. Но - кой следи за спазването на тези закони, не знам.
цитирай
2. marty - tlent -
15.03.2007 11:25
Как лошо в секса ?????????
За морала и ценностите ми е думата.
Относно "сините байраци", Лимонче,
много ме е яд-
Едно мислихме тогава,
друго стана сега..........
Много ме е яд.
Баси, как вярвахме и се радвахме........
тогава.
цитирай
3. анонимен - Marty
15.03.2007 11:29
Какво те навежда към мисълта ,че повечето 16-17 годишни девойки правят секс за пари?
А относно морала и ценностите, съм съгласен с lemonpie.Абсолютно всички сме виновни.
цитирай
4. marty - Tlnet
15.03.2007 11:39
Какви мисли???????
Живият Живот.
Огледай се, човече.
цитирай
5. marty - И ще помоля да се включат в дебата и онези
15.03.2007 11:41
които са вяли сините байраци.
Къде стеееееееееееееее
цитирай
6. miacarra - децата са огледало на обществото ни
15.03.2007 16:41
Страх ме е само като си помисля, и аз имам дъщеря! Но това което се случва е цената която всички ние плащаме!А кога боли най много, когато децата ти плащат за собствените ни грешки и за тези на всички останали. Какво друго да очакваме в общество, в което ценности няма, институциите са разбити, а хората празни. Какво би могло да роди едно болно общество освен осакатени деца.Тъпоооооооооооо не е истина.
цитирай
7. marty - Това е !!!!!
15.03.2007 16:47
Пиша за 16-17 годишните деца,
именно заради препратката към митингите преди 17 г.
Това ли "зачена" Демокрацията тогава?
В постинга ми има главно символика-
ти си ме прочел и разбрал.
Благодаря ти, sophware.
цитирай
8. marty - Miacarra
15.03.2007 16:52
Децата ни са страхотни.
Не го казвам защото имам син.
Мислещи, амбициозни, знаещи какво искат и как да си го получат.
В постинга ми имаше повече метафора и препратки.
Поздрав!
С.
цитирай
9. miacarra - martyyy
16.03.2007 13:38
Децата ни не са страхотни. Те са най красивите неща на света и наша отговорност е да ги запазим такива и като пораснат за да могат и те да отгледат още по красиви. Разбрах, мисля, поста ти - всички сме жертва на прехода.Логично е когато се сменя едно общество да има периоди на отричане и мръсотия /образно казано :) А най много ми хареса това за чумата.И си помисли само за един Лондон в Средновековието как пламналата чума там обезлюдила цели квартали заради мизерията.А с чумата си отива и мръсотията :)
цитирай
10. marty - Miacarra,
16.03.2007 19:56
Нали си мислехме че така наречената "мръсотия" ще си отиде още тогава - по времето на прехода...
Притеснява ме "чумата" в мисленето, ценностната система, решенията им, отношенията им /дори/.
Приятен weekwnd на теб и всички, които обичаш край теб.
цитирай
11. flavie - ...
22.03.2007 11:30
Ами marty има повод за притеснение и аз съм на това мнение ..като гледам моите съученички и приятелки ..само дето малко са хората които отрито коментират този проблем поздравявам те че си един от тях
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1112587
Постинги: 206
Коментари: 741
Гласове: 9534
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031