Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2008 19:55 - Цинизъм е да се отнасят така към собствените си избиратели.
Автор: marty Категория: Политика   
Прочетен: 1443 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 17.07.2008 20:24


Отдавна си мислех да пиша по темата, но липсата на време ........
Днес нахалството на управляващите и неслизащата усмивка от лицето на премиера,
ме провокираха да кажа само едно.
Цинизъм е, Господа управляващи,
 това което правите със собствения си електорат.
Цинизъм е това което правите с Родината ни.
Тя е моя и ваша Родина.
Аз ви разбирам.
Разбирам нахалството, безкрайния цинизъм и наглост, които проявявате към нас- раята.
Обаче, на мен никак не ми влияете не социалния статус с безумията си.
Вредита на държавата ни.
И  когато вече няма да сте на власт - ще спрете да вредите и едва ли някой ще си спомня за вас с друго, освен с върнати но полагащи ни се европари и некадърно управление.
Вредите и на собствените си избиратели.
Докарахте ги до просешка тояга, но и това не ви стига.
След около година ще потърсите пак техния вот на доверие и те пак ще ви го дадат и днешния доклад ще се репродуцира пак и пак....
.................
Не ми се иска да прекалявам с тъмните краски.
Но не ми идва и нищо оптимистично на ум.


Тагове:   отнасят,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Марти по въздуха се носи пари, мр...
17.07.2008 22:28
Марти по въздуха се носи пари, мръсни пари, нови пари и няма страх има бушони и няма да достигнат до истинските кукловоди
КУКЛЕН ТЕАТЪР С ОРИЕНТАЛСКИ ФАСОН - БАЙ ГАНЬО СТАВА ОЛИГАРС И ИМ ПОКАЗА СРЕДЕН ..... НА ЕВРОПА
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. ivoimv - ОПТИМИСТИЧНО !!!!!
26.07.2008 18:44
ЖИВИ СМЕ И ОЩЕ БРОДИМ ИЗ БЪЛГАРИЯ .СЪГЛАСЕН САМ С ТЪМНИТЕ КРАСКИ , НО СМЕ ТУК НЕ СМЕ ИЗБЯГАЛИ ВРЕМЕЕ ДА СЕ СДРУЖАВАМЕ САМО ,КОГАТО ИМАМЕ ПО ЕДИН НАШ ОБЩ ПОЗНАТ, КОЙТО ДА НИ ПРЕПОРЪЧА . ОТ ГРАДА НА ИСТИНАТА ПРЕЗ 1990
ДА ГРАДЧЕТА НА ИСТИНАТА В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ
ВРЕМЕ Е!!!!!!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1114145
Постинги: 206
Коментари: 741
Гласове: 9534
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930