Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2007 18:29 - Обръщение към Генерал Бойко Борисов
Автор: marty Категория: Политика   
Прочетен: 1905 Коментари: 3 Гласове:
1



Господин Генерал,
Уважаеми Кмете,
Пише Ви една обикновенна софиянка на която и омръзна, ама много, този клошарски град, в който с всеки изминат ден се превръща родния ми град.
Помня едно Ваше изказване от времето на кметската надрпревара.
Ако бъркам някъде- моля поправете ме.
Тогава Вие обещахте София да стане скъп град.
Към днешна дата забелязвам, че е станал наистина скъп, ама за софиянци...
Защото от провинцията идват някакви хора- 
много агресивни, напористи и...
/ще си спестя епитетите и ще пиша само по същество/.
Та тези герои и героини са продали някоя и друга нивичка на село- идват в София, свират се по 5-10 души в една гарсониера, срещу мизерни наеми и пълнят улиците на града с арогантност, смрад и лоши обноски.
То да пълнеха само улиците...
Писна ми, Господин Генерал,
родният ми град да е свърталище на дилъри на дрога, курви и клошари, колкото няма в никое друго населено място в България.
Знам, че това е проблем на всички столици,
но мен си ме боли за моя роден град.
Токио и Лондон хич не ме интересуват.
И за да разберете, че съм конструктивен човек 
имам някои предложения.
Забелязвам наплива от коли с пернишка регистрация из софийските улици и по околовръстния път.
Те Перничани вече де факто си живеят тук.
Затова предлагам на Владая /ако там е републиканска пътна мрежа/ може и на Княжево /ако пътя е на общината/
да има една будка на КАТ и да се събира по 10 може и 20 лв на влизаща в София кола.
Те и без това тук изкарват по цял ден. 
Някои вече са си намерили и любовници тук-значи изкарват и нощта-та тези пари са таксата им смет.
Същата будка на КАТ предлагам и на Двореца Врана, 
за идващите от юг коли.
И така, да не изреждам.....
Колкото се налага будчици на входовете на София.
Събраната лепта ще "си ручаме" ние - 
живеещите в този град.
Защото, Господин Кмете, не може да продължава да се препълва този град- няма накъде-много ни утесня вече.
Днес пред очите ми в Младост стана катастрофа /за щастие без човешки жертви, но колите вече стават само за скрап/. 
Дали това не е от теснотията - пак?
И за да завърша позитивно, се надявам София наистина да расте и да не старее, ако може.
Поздрави !
Marty


Тагове:   обръщение,


Гласувай:
1



1. nait - Само не ми говори за Б. Б. - компле...
07.04.2007 23:16
Само не ми говори за Б.Б. - комплексиран (не върви да го наречеш човечец), с високо самочувствие и т.н. Една позната казваше за такива като него - "Където пипне - трева не никне" Та София ще цъфне и върже
цитирай
2. marty - Nait,
08.04.2007 11:41
Ясно.
Разбрах те.
Наздраве !!!!!!!!!!
цитирай
3. nait - Наздраве:) Днес - с червено винце
08.04.2007 11:47
Наздраве:) Днес - с червено винце
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1113971
Постинги: 206
Коментари: 741
Гласове: 9534
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930