Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2009 20:56 - Посветено на Ендорфин
Автор: indiana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 817 Коментари: 1 Гласове:
1



Обичам да нося фланелката си с широка усмивка.. на гърба...
Обичам изгревите..но няколко минути след като ги срещна те си отиват.
Като малка постоянно рисувах снежинки...преди няколко дни предложих на едно малко момиченце да нарисува снежинка, а тя ми отвърна, че не винаги ще бъде зима...
"Нямам време...нямам време...нямам време...нямам...време! " крещи тънката малка стрелка зад стъклената решетка в ръчния ти часовник.
Слушам Джаз...добре, че е джазът. Събира ме цялата. Всички части от мен. Събира всичко. Но в джазът няма никой друг.. Хаха Ще крещя джаз и искам атмосферата да се строши..!
Сестра ми си купи два плазмени телевизора и зарази родителите ми..Истерията не може да се увладее...направо ми се повръща. И онези смръдливи, снобарски кашмирени половерчета ме побъркват! 
Дано Джазът се взриви...дано ме взриви..ще бъде невероятна мацаница навсякъде..



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - На думи изглежда толкова лесно! ...
18.03.2009 12:37
На думи изглежда толкова лесно! Искам всичо което си ти... Можеш ли да ми го дадеш? Ако ли не... Няма смисъл.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19076
Постинги: 13
Коментари: 22
Гласове: 63
Архив
Блогрол