Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2008 19:32 - Безсилие на държава и служби
Автор: marty Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2092 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 03.07.2008 20:53


Вие можете да си пишете каквото искате в моя Блог, Приятели.
Истината е, че не ми се мисли,
какво би станало при терористичен акт?

А дали пък това тази сутрин не е и това.
Следствието ще се произнесе.
Джулс, ако се гърми  1 час край твоя град,
и няма никаква информация,
надали би писала толкова  спокойно.
Обаче аз ще кажа само едн тази вечер-
/защото и сега гледам по Нова Тв как хората плачат/
Ще кажа само едно -
за пореден път-
Мамка Ви комунистическа !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
И онази турска курва -
с какво самочувствие се перчи пред камери и журналисти,
но нали е техен мандата -
а наша неволята.
Мамка им !!!


Тагове:   държава,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - А бе и аз бих псувал,
03.07.2008 20:46
ама на комунисти не се връзва нещо да се ругаят в червено :)
цитирай
2. marty - Аз да псувам?
03.07.2008 20:52
Изразявам емоция, която не мога да премълча.
И е в червено, защото съм много, много ядосана и гневна.
Добре де -
ще го променя в черно-
да показва, че съм и безсилна....

Но не безидейна :))))))))))))))
цитирай
3. yuliya2006 - Марти, аз ще ти кажа че те бягат, б...
03.07.2008 21:08
Марти , аз ще ти кажа че те бягат, бягат от отговорност Всеки чака глупака да се набута и да спасява а на народа, майната му
Като вълци се ядат за избори, за власт и кой от тях ще се мерне на ефир, та да го оплюят и да загуби точки
В Англия, когато стана онази трагедия, хората спасяваха, помагаха, даваха подкрепа на властите и полицията и спасиха нови трагедии
А при нас Марти страх и бяг и гняв А жертви няма и това е чудо А не се знае какво става там, ами ако гръмне и убие хора За мен емоцията каквато и да е, не правилната позиция
А после тези крякящи партий като опозиция да си влизат в ролята и да им поискат сметката Но в този момент, трябва да им помагат
Съжалям Марти че сме на различни позиции
Но в живота съм била в трудни ситуации и само хладнокръвието е спасявало човешки живот, виждала съм го
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
4. gantree - !!!
03.07.2008 21:26
Абсолютно си права!
При терористичен акт реакцията може би би била подобна.
цитирай
5. viki11 - Недей да се разстройваш,
03.07.2008 23:08
по-добре да помислим заедно.
На мен пък ми хрумна идеята, и какво, ако е изчезнал тротилът, откраднат за терористични цели и военните не щат да си празнаят колко са тъпи. Колко ли терористични актове ще последват, след като с 400 грама вдигаш кола във въздуха, разрушаваш я напълно и унищожаваш 4-мата пътници в нея?
Не ми се мисли! Ама мисля! Трябва!
По-добре да видим, какво можем да направим ... заедно. Без да се колим и бесим. Те тъпите политици и те имат нужда от помощ, като се замисля. Ами тъпички са, расли са в неподходяща среда. Мислят се за извънземни и вечни. Всеки греши ;).
Да допуснем, че се прикриват кражби в особено големи размери на боеприпаси. Причина? Да си я изяснят. Мы ни при чем, нас никой не ни пита. Ние сме само ония потърпевшите.
А ме дразнят само онези непокиси, които не знаят, че има си моменти за действие и този е един от най-важните. А те като курви спят и се хвалят, колко не ги било страх!
То пък на мен ми треперят гащите, да ви кажа, тлнет и сохо. И кой ще реагира, докато вие си чешете егото?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1114232
Постинги: 206
Коментари: 741
Гласове: 9534
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930