Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2008 19:19 - Какво е Интернет, какво е Сайта...?
Автор: marty Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2792 Коментари: 4 Гласове:
0



Виртуалния свят.
Място, където хората се срещат.
Хора - различни.
Хора от къде ли не.
Хора - какви ли не.
Обаче -
Именно тези хора,
в определен момент,
при определени обстоятелства-
Споделят най-съкровенни неща.
Търсят съвет.
Очакват одобрение
или не...

image

И затова толкова ме дразнят коментари
от разни анонимковци или неадекватници.
И не става дума за моя Блог.
Аз чета Блоговете на много съблогъри тук.
Става дума за това, че в определен момент,
при определени обстоятелства
Човек сяда и пише.
Споделя.
С Болка, Надежда....
И не става дума за писателски умения,
а за искренност.

image

Уважавам  Мнението на Другия.
Ценя
Откровеността.
Щастлива съм, че има и общуване в Интернет.
Убедена съм, че и тук човек може да намери Истински Приятели.
Бъдете Щастливи.

image
Много съм се разчувствала днес,
и поводът е пак-
Съблогър/ка....

image




Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Марти, за мен той е уютен дом. Но в ...
25.06.2008 22:17
Марти, за мен той е уютен дом. Но в него не пускам хора с черни разрушителни души
Тук намерих много скъпи приятели, една от тях си ти
Намерих и хора с различно мислене, критични и различни и добрудушни и раними
И се радвам на срещата си с тях ,защото научих толкова много неща, просто други светове
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. anastasiia - :)
26.06.2008 10:47
И аз с усмивка ще подкрепя мислите ти...:)
Разбира се, че човек може да намери истински хора и тук...Дори приятели...:)
За това вярвам в добронамереността при общуването... Хубаво е с усмивка да общуваме...:)
Бъди щастлива, сред мнооого приятели!:)))
цитирай
3. marty - Джулс
26.06.2008 20:52
Написах този постинг под много силна емоция от две много различни случки, но много близки по време.
Едната беше откровение, споделяне, болка...
Другата - един коментар в Блога на Марин, който много ме ядоса.
Тогава се замислих какво е за мен Интернет и Сайта...
И напосах това.
Обичам те мила моя приятелко !!!
И се радвам че те срещнах именно тук.
Поздрави !!!
цитирай
4. marty - Анастасия,
26.06.2008 20:54
Приятели - има...
И извън Виртуалното пространство,
и тук..
Но истински Приятел ?
Поздрави !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1116444
Постинги: 206
Коментари: 741
Гласове: 9534
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930