Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2008 17:30 - Лоялност- какво е това?
Автор: marty Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2190 Коментари: 4 Гласове:
0



Лоялен ли е българина -
към близките си,

към приятелите си,
към работодателя си?
Тези дни ме занимава тази тема, и като се порових малко в дебелите книги-намерих това -
"Лоялността е състояние, породено от отношение към нещо или   някого.
Това състояние ни дава възможност да правим определени избори
и да имаме определено поведение.

Което определено поведение се разпознава от другите като лоялност, почтеност, добросъвестност. "
Така...
Оказа се състояние.
Аз си мислех, че е избора ни, да сме коректни или не.
По-долу и това е споменато.
Според дебелите книги се оказа и разпознаваемо.
Ами???
Друг път.
Подлизурковци разни се домогват до "погледа" на шефа с непочтенни и непозволени средства.
Не е лоялност, а лицемерно използвачество, и ситуации разни.
Фалшиви приятели се домогват до истинските ми приятели,
с някакво инфо с користни цели. Това не е ли използвачество,
а не лоялност?
Относно близките ми хора- Там почти нямам притеснения, защото си ГОВОРИМ. Правим го, когато се налага и искренно.
Там/тук - трудно би се наложило "разпознаване на истински или фалшиви знаци".
Моят елементарен извод на база този елементарен постинг за лоялността е, че за да не стават грешки, и за да не се бъркат пониятия - бъдете преди всичко - откровенни /дори и да боли/.
Споделяйте проблема, случката, нещото.
Не мислете за "поведение".
Мислете за честност  в поведението.
..............................................
А вие какво мислите за лоялността?
..............................................
И тьй като е петък вечер, предлагам да разпуснем от седмичния стрес, "лоялност", грешно приятелство, служебни предателства и други разни и и я...
image








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Марти ти казваш на тази тема, еле...
21.03.2008 17:54
Марти ти казваш на тази тема , елементарна. Аз не мисля така, защото е важно звено в живота ни. И аз като теб все се питам кога го има. Дали когато две страни са неравностойни и единия има планове за себе си.
И съм го открила в една велика дума - ДОВЕРИЕ. Ако го няма,няма любов, няма истинско семейство, приятели, бизнес, просто няма нищо.
Това ми го каза един турчин преди десет години.
Попитах го как една Турция успява и е жива а той се усмихна и ми каза че в търговията там доверието е на пиедестал, просто дума и край. Иначе те изхвърлят зад борда и си персона нон грата.
А държавата им се издържа от данъци. И аз му вярвам, не защото защото този човек бе много успял и много учен, живота ми го доказа и доказва всеки ден.
ДОВЕРИЕ, ДОВЕРИЕ, ДОВЕРИЕ
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. marty - Джулс,
22.03.2008 09:15
Имам предвид, че моята трактовка по темата е елементарна, и не защото не ми се занимава по-задълбочено с нея, но тук не му е мястото за по-обширни психологически и морални обосновки на това човешки качество, разбити и по видове хора....
За мен, Джулс, Лоялността е прекрасно нещо.
Но и отговорност, и бреме, и пиршество /по-после/.
Поздрави, мила, и приятен съботен ден !!!
цитирай
3. анонимен - Честита Пролет, миличка!
22.03.2008 13:14
За каква лоялност говориш? В България се следва политика на геноцид.Пипнаха първо здравната система, после културата и образованието.Но най важното ,което им е цел номер едно е убиването на младите хора , нацията. Които успяха избягаха ,останалите проституират и се дрогират.
И какво поколение да има България? Елате ги вижте -в училище им се разрешава да идват всякакви не само пияни....Просто нямаме права никакви, а родителите... някои са се предали, а повечето нямат време за децата си.
Болно време, болни хора,болна държава-абсурдна!
Поздрав за поста!

Не приемам постоянно някои да дават за пример турците ...Що за Българи са тези някои?!
цитирай
4. marty - И на теб частита Пролет, Анита
22.03.2008 16:46
Тук при нас малко студенко тези дни,
но съм в очакване на Крсотата и най вече на топлинката на Пролетта.
За всичко съм съгласна с теб в коментара ти.
Дори ще те допълня малко-
те заминават не само млади-
и едни мои приятели тази седмица тръгват на работа в една европейска държава за "две торби пари" - щом тук няма оправия.
И още -
Моят Блог е свободна територия за свободни мнения.
Всеки има прави да пише каквото реши.
Поздрави !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1114305
Постинги: 206
Коментари: 741
Гласове: 9534
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930