Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2008 10:41 - Моят най-добър приятел
Автор: marty Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2014 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пиша този постинг със съзнанието, че след като го прочетете до края, доста ще се объркате по отношение на взети от мен решения и реакции в определени ситуации. Повярвайте ми, споделям с вас всичко, така както се случи. Налага се да уточня, че съм повлияна в някаква степен от прекрасните стихове на Марин и нежния му "поглед през рамо"...
Беше отдавна....
Един Мъж се появи в живота ми от...Нищото. Внезапно, неповикан, но много нужен в този именно момент. Беше изключително труден за мен период и Той направи за мен толкова, колкото никой не е правил до тогава или после. Безценна, навременна и безкористна помощ от един почти непознат човек. Бях спасена. Никога след това и до сега не съм имала такава тежка ситуация и не ми се е налагала помощ. Минаха дни, месеци, време някакво..... Време, изпълнено за мен с другост- напред и нагоре. Любов. Както сме си писали тук често след най-тежкия мрак идва утро, а то е прекрасно - светло, свежо, зареждащо, ново.
После.
В един прекрасен ден този Мъж стана мой съпруг.
После се роди синът ни.
После, после....
После се занизаха едни житейски ситуации, случки, взети решения, неизказани думи, несподелени ласки и сигурно други още неща. Те просто се случваха. Ние нехаехме. Едно след друго - неочаквани, нежелани, но случващи се. Живота всеки ден ни изненадва и е добре да бъдем подготвени или поне, натрупали опит от грешките да се справяме по-успешно. По-успешно от мен. Няма да коментирам как се стигна до деня на развода ни. Това и не е толкова интересно, но е факт. Времето-Магьосник. Срещнах толкова много хора след това. Някои ми станаха приятели. Други останаха верни. С някои се разделих с болка. Но най-дбрият и верен приятел ми остана моят бивш съпруг и баща на детето ми. Защо ли? Нямам отговор. Питайте Живота защо и как ни сюрпризира, и в какви очаквания е по-отношение на нашите реакции в определени ситуации. Приятелите ми ме питат, настояват да им, да си отговоря, дали тази страница от моя живот е вече затворена или все още "поглеждам през рамо"?!?
Знам.
Отдавна гледам само напред и мога да ви уверя, че отношенията ми с този Мъж се случват в развитие.
И накрая едно лично послание:
Марине, след написаното едва ли аз съм човека, чиито съвети ти биха били полезни. Но мисля, че където е имало истински чувства, истинското остава, независимо от после случващото се.
Живота ни предлага изненади.
Но и нашите възможности да мислим и чувстваме понякога объркват "смеките на т.н. Съдба".
Музикалния фон ест. е любимата група на Мъжа, която, въпреки съвместния ни живот и последвало приятелство, на мен не ми стана любима.



Тагове:   Моят,   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anabel4o - И според мен истинското остава! ...
26.01.2008 11:39
И според мен истинското остава! Такъв огън никога не угасва напълно.
цитирай
2. yuliya2006 - Марти, само времето показва кое е ...
26.01.2008 11:40
Марти, само времето показва кое е скъпо за нас. Едни отношения мнават и през рая и през ада. Минава време, много необходимо и един ден ти се събуждаш и виждаш о, чудо този човек е един от многото твой познати. Усмихваш се и се чудиш дали е онзи, който е бил бурно море и пристан а сега просто нещо, което не те вълнува
Събуждаш се и виждадаш о, чудо той е всичко за теб, той е в твойте мисли.Ти чуваш гласът му и всичко в теб трепери, света се завърта и ти знаеш че кармично това не случайно
Марти мисля че щом въпреки загубата той е в твойте мисли, значи той те обича Така казва големия мъдрец Петър Дънов и аз му вярвам , защото съм го проверила.
с обич Джули
цитирай
3. marty - Благодаря и на двама ви за мненията !!!
26.01.2008 12:09
Джулс, прекрасно ме разбираш.
Нали сме си сродни души....:)))
Живот - какво да го правим ?!?...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1112620
Постинги: 206
Коментари: 741
Гласове: 9534
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031