Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2008 13:57 - Аман от женени мъже !!!!
Автор: marty Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4319 Коментари: 10 Гласове:
0



Други не останаха ли в Бг?

Това питам аз и  дружките ми  поради конкретна причина.
Взимайки повод от написаното от Марин за сайтовете за запознанства- решехме с приятелките ми да си направим 
наше проучване, как точно стоят нещата из тези сайтове за запознанства.
За да се подсигурим, регистрирахме по един ник и от служебния и от личния PC, за да не ни баннат.
Написахме и различни предпочитания.
След няколкодневни закачки, 
обобщените данни показаха само едно-

Аман от женени мъже !!!!

Там според нас, те преобладават в много пъти....
Много са напористи и дори се сърдят ако им откажеш снимка или среща...

Имам само едно питане:
Защо тези женени /надявам се щастливо булки/, 
не пускат на мъжете си,
и се налага горките им съпрузи да се подлагат на тези унижения 
из такива сайтове?
/Защото мъжете които визирам, 
от обобщеният ни анализ,
търсеха както можете да се досетите само секс./
Нямам какво повече да допълня.
Оставям ви в размисли........
и страсти.
Без пасти.
Но, с едно на ум,
И двама в бъдеще време.


Тагове:   мъже,


Гласувай:
0



1. анонимен - Защото са.....Боклук!
10.01.2008 15:05
Да, най големия боклук Мъже и Жени са СЕМЕЙНИТЕ с мнооооооого малки изключения!
И браковете им са бракове, колкото аз съм пожарникар! Отврат, пълна отврат са семейните в днешна България! Обобщавам.
цитирай
2. marty - ох незнам Секира..
10.01.2008 18:13
Покрай мен женените хора са наистина, повярвай ми, наистина успешно женени...
Като се събрахме да обобщим инфото с приятелките ми, се замислихме и над факта за женените мъже в компанията ни.
Наистина след това "преживяване" ги гледаме с по-други очи, обаче-
големи хора сме, разбираме....
Има го и елемента на забавление, обаче-
нямаш представа колко са искренни хората в комуникациите си, въпреки че срещата се е състояла в такъв сайт...
Аз женените мъже в компанията ни познавам от доста години- знаем се.
Не бих искала да правя някакви глобални заключения тук, а само да споделя с всички наблюденията ни.
Поздрави !
цитирай
3. анонимен - Говориш така, но не те познавам и не знам дали ти си семейна?
10.01.2008 18:35
Няма успешно женени , почти няма, само някакви си 20% може би! Аз съм разведена от много време и са ми много ясни тези нещица....
Семейните хора умират от скука в къщи, писнало им е всичко, до болка им е познато всичко у тях ....и ето затова повече тичат навън от свободните.
Навън няма проблеми...........а има само едно развлечение и секс.Отмора!Това ги блазни да търсят навън удоволствие и ..., в къщи проблемите затъмяват Чувствата.
Пример-
Семейна търси в дома на разведената си комшийка не съпруга си , а любовника си и дори налита на бой! Самият факт ,че семейните мъже налитат и на разведени и то доста, показва,че ги блазни не човека, а това че тя е свободна и разполага с време , място и т н -----по спокойно ще се РАЗВЛИЧА! Забележете-развлича! Но иначе обича жена си ,о, много.......Смях в залата! Същото е и когато семейна тича и се бие дори за свободен,, но да си има в къщи вързан и съпруга.
В тези сайтове гъмжи от ментърджии,простаци, лъжци и измамници и от двата пола, да не говорим за обратни и перверзници.Там те се отпускат и са толкова жалки, че най малкото можеш да повърнеш! Извини ме за коментара, но най гадното място в интернета са точно тези сайтове - за Запознанства. Ах, как се изписва, а какво са всъщност....пълна отврат от всичко човешко!
цитирай
4. marty - Изобщо не ми се извинявай Секира.
10.01.2008 19:03
Изцало те подкрепям в изказаните мнения и съм съгласна с всичко казано от теб.
Уви, така е.
Този Бг прикрит цинизъм е смешен.
Аз затова и написах ,че горките мъже се подлагат на какви ли не изпитания, да не кажа унижения, за да разнообразят малко сивото си но "щастливо" ежедневие. Жалка работа. Така е.
Но ние доста се забавлявахме там...
А, и още нещо:
Нека не бъдем съдници.
Аз няма да "хвърля камъка"...
И нека всеки там си намери каквото си търси....
Поздрави !
цитирай
5. анонимен - Защо само там,мила?
10.01.2008 23:28
Дори и тук в блога поне 50% от потребителите са уж за стихчета и т н, а всъщност админите са ги разбрали вече...кои са и за какво са тук! Може би затова и аз отнасям, щото съм май денонощно в блога и ......ВСИЧКО ВИЖДАМ, ВСИЧКО ЗНАМ!
Не ме питай на какво съм попадала и то в категория изкуство.Изглежда е по сигурно тук да си чатят, под прикритието на литературен сайт.....Дори и в коментари към постинги....Смешни хора!
цитирай
6. marty - jupel,
11.01.2008 09:26
С опцията Лични Съобщения, не виждам пречка, Блог-пространството да се превърне точно в сайт за запознанства и по нанатъшни контакти. В което разбира се няма лошо.
И както писах и по-горе:
Нека кой каквото си търси- да си го намери.
Обаче, аз някак не мога да схвана защо под думата "запознаство" се налага да разбирам само и единствено "секс"? Няма ли и други аспекти тази дума? Това попитахме и регистрираните в онзи сайт мъже, които ни писаха...
Отговорите - жалка работа, както можеш да предположиш.
Поздрави !
цитирай
7. cecka1504 - Лелееее, Мартичка :))))))))))...
11.01.2008 11:53
Лелееее, Мартичка :)))))))))))
Ще ви утрепам :))))))))))) Ма аз затова ли ги пиша тия постове :)))))
Сега, ония с тишината в спалнята ще ме емнат, че развращавам аудиторията :))))))))))))))))))))))
И пак ще ми изкарат име :)))))))))))
цитирай
8. marty - Марине,
11.01.2008 11:59
да ти имах проблемите пък на теб....
Твоето име е "светлина по пътя човече".
/И откровенията ти и прекрасните стихове, които пишеш/.
Ти си чест за името си, човече.
цитирай
9. cecka1504 - Еййй, ама трогваш ме бе, Мартичке! ...
12.01.2008 00:41
Еййй, ама трогваш ме бе, Мартичке! Честно!
цитирай
10. marty - Знам...
12.01.2008 11:30
Нали затова го пиша.
Защото ти заслужаваш не само трогателни думи,
а и много, много обич и ти я пожелавам от сърце !!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1116553
Постинги: 206
Коментари: 741
Гласове: 9534
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930